Na tom videu je vidět, že v zadní pozici se před výměnou hlav roztočí větrák na doposud zaparkované hlavě a dotočí se větrák doposud činné hlavy. Možná tam chvíli čeká na ohřev hlavy, protože zastavený větrák (IMHO) naznačuje, že stojící hlava nehřeje, nebo topí výrazně méně.
To samozřejmě není důvod pro pojezd hlavy, ohřát se může na místě. Možné důvody tu ale už padly asi všechny, když to zopakuju:
- rekalibrace počátku
- "odflusnutí" plastu a očištění trysky // neodpustím si gramatickou vsuvku: tryska se píše s ypsilonem, pánové - Češi. Slováci /tuším/ píší měkké, ale ono se to pozná, je-li věta Česky, nebo Slovensky. A tohle je tu tak častá hrubka, že to až bolí... Nic ve zlym pochopitelně
- vlastnost firmaware - může to být nějaký pozůstatek z doby, kdy se hlava měnila najetím do nějakého držáku, nebo tak něco...